کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316685 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تلفن همراه؛ جایگزینی برای دوربین‌های عکاسی؟

امروز تقریبا تمام تلفن‌های همراه مجهز به دوربین عکاسی هستند. شرکت‌های تولید‌کننده همواره در مورد جدیدترین امکانات و کیفیت بالای این دوربین‌ها تبلیغ می‌کنند. آیا آنها می‌توانند جایگزین مناسبی برای دوربین‌های عکاسی باشند؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازسیتنا؛ در حال حاضر مدت‌ها است که هر تلفن همراه و همین‎طور هر تلفن هوشمندی (Smartphone) مجهز به دوربینی با کیفیت بسیار بالا است. این دوربین‌ها به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهند که در هر موقعیتی به راحتی و با سرعت بتوانند عکس بگیرند.

آندریاس وایس (Andreas Weiss)، عکاس حرفه‌ای از کارکرد این دوربین‌ها راضی است و می‌گوید: «کار کردن با این دوربین‌های همراه کمتر دنگ و فنگ دارد و کیفیت بیشترشان رضایت‌بخش است.»

البته دست‌یابی به  نتایج خوب با دوربین تلفن همراه تا حدود زیادی به شرایط محیطی بستگی دارد که فرد در آن می‌خواهد عکس بگیرد. باید نور به اندازه کافی وجود داشته باشد و عکاس به اندازه‌ی کافی به سوژه نزدیک شود.

نکته تعیین‌کننده‌ی دیگر برای دست‌یابی به عکس‌های خوب، کیفیت و اندازه سنسور تصویری است که در دوربین بکار برده شده است. کیفیت و بزرگی سنسور تصویر تأثیر مستقیمی بر شفافیت عکس دارد.

سنسور‌های نصب شده در دوربین‌ تلفن‌های همراه معمولا کوچکتر از یک سانتیمتر مکعب هستند. در دوربین‌های عکاسی دیجیتالی کمی بزرگتر از یک سانتیمترمکعب هستند و در دوربین‌های حرفه‌‌ای DSLR اندازه‌ی آنها به دو سانتیمتر نیز می‌رسد. به همین دلیل حتی کیفیت دوربین‌های کوچکی که لنز مجزا ندارند بهتر از دوربین‌های تلفن‌های هوشمند است.

یولیان وبر (Julian Weber) یکی از نویسندگان مجله‌ علمی عکاسی به نام Foto Praxis می‌گوید: «حتی دوربین‌های عکاسی کوچک هم قابلیت زوم بصری دارند. اما این ویژگی در تلفن‌های همراه کمتر دیده می‌شود. زوم کردن در دوربین‌های تلفن‌های همراه به طور دیجیتال صورت می‌گیرد. این نکته به میزان زیادی از کیفیت عکس می‌کاهد.»

در واقع دوربین تلفن‌های هوشمند برای شکار لحظه‌ها مناسب‌ترین وسیله هستند. هنگامی که فرد به طور اتفاقی به صحنه‌ای جالب بر می‌خورد، می‌تواند با دوربین موبایل که آن را همیشه همراه دارد، آن لحظه را به سرعت ثبت کند. اما افرادی که به کیفیت‌ بالای عکس اهمیت می‌دهد، چاره‌ای جز استفاده از دوربین‌های عکاسی بزرگ و مجهزتر ندارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10546 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/05/22 تعداد مشاهده: 1582
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسين حسني 1391/05/22 17:09
عالی بودlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
احمد 1391/05/22 13:44
دوربین فقط نیکون و کانن------ نه هر نوعی فقط DSLR با کیفیت لنز 2800 به بالا. بقیه دوربین ها بچه بازی اند. کیفیت توی عکاسی حرف اول رو می زنه.